Måndag

 
Stök och fullt ös i vanlig ordning! Idag är en bra dag och jag bara myser, njuter och tar allt detta kaos med ro. Att det kan vara så olika! Har märkt att jag vissa dagar mår riktigt dåligt över att det ser ut som det gör hemma, ser varje dammkorn och irriterar mig över minsta lilla fläck på spegeln. Andra dagar ser jag det inte ens 😅 När ungarna gnäller svarar jag bara med ett leende istället för att ryta tillbaka och bli sur och grinig själv 🙈
 
Idag är det hursomhelst sista veckan hemma själv innan O har semester. Då är planen att hitta på lite roligare utflykter och dra iväg på längre svängar genom sommarsverige. Fram tills dess får vi nöja oss med vår gård och kanske en picknick ner till närmsta lekpark 😅 Ska försöka hålla igång med både träning och promenader den här veckan också, inte det lättaste men med lite planering och jävlar anamma ska det nog gå. Tänkte börja uppdatera lite mer om det här! 😁
 
Trevlig måndag!
 
Allmänt | |
#1 - - Rebecka Lindström:

Vilken fin blogg du har. Härligt med en stor familj :D <3
Tänk vad roligt för barn att växa upp med många syskon! Och vad skönt att du kan ha överseende med vardagskaoset. Har man det (mestadels utav tiden hehe) så tror jag att man kommer långt. Jag jobbar på att finna ro trots kaos haha!
Kram! :)

Svar: Tack! ❤️ Ja, det är verkligen inte alltid lätt 😅 jobbar ständigt med att bara försöka acceptera läget och jag brukar trösta mig med att det nog blir mer ordning när barnen blir äldre. Åtminstone kommer jagsjälv ha mer tid att städa 😂Kram!
thessas.blogg.se

Upp