Vardagslivet närmar sig

 
Hej hej på er! 
Semestern börjar lida mot sitt slut här och vi kommer bara ta det lugnt hemmavid i helgen och ladda för jobb och skola. Min skola kör ju visserligen inte igång fören 20:e augusti men det är en hel del som ska fixas innan dess. Kurslitteratur och möten med skolan ang huruvida jag kommer fixa en utbildning (och senare även jobb) jag vill gå med endast en fungerande hand. Är laborationer och sådant som jag verkligen vill vara på det klara med att det fungerar. Förhoppningsvis får jag till ett möte i veckan som kommer. 
Det är alltså basåret jag kommer köra på och därefter utbildningen till biomedicinsk analytiker, om allt går som planerat. 
 
Var även ute på min första pw på flera veckor igår 😍 Har blivit alltför mycket stillasittande nu under semestern och det känns att kroppen mår så mycket bättre av lite rörelse. Tillbaka till vardagen och gamla rutiner vad gäller detta också med andra ord! 
 
 
Från min favoritrunda på 6 km igår. Njöt till fullo hela vägen runt!
 
Allmänt | |
Upp