Sjukor och höstplaner

 
Okej, nu är jag riktigt less på alla dessa sjukor. Sambon är ledig och vädret har varit oslagbart de här veckorna men självklart ska man inte få vara helt nöjd. Just nu ligger Lilja med feber och själv har jag ont i halsen. Planer har fått ställas in på löpande band och jag orkar snart inte mer. Kan inte detta bara få ha ett slut nu! 
 
Vet ni, på tal om något annat, en grej jag inte nämnt här. Jag är antagen till utbildningen jag sökte på yh i höst! För vissa kanske det inte låter alltför stort, men för mig som har kämpat med gymnasiet i princip sen jag hoppade av det där för en 12-13 år sedan, för mig är det en sådan enorm lättnad att äntligen kunna gå vidare till högre utbildning. Har jag tur kommer jag in på Mittuniversitetet också, då blir det beslutsångest deluxe 😅 Men det tar jag då. I-landsproblem ni vet 🙈 Tror datumet för antagningsbesked från miun var 15:e juli, jag väntar med spänning! 
 
Ha en fin måndagskväll ❤️
 
Allmänt | |
Upp