Semester

 
Ja ni, det märks ju att sambon har semester just nu då det är väldigt torrt på inläggsfronten härinne. Det har väl inte undgått någon att det är en sommar med ett väder utan dess like heller, så direkt när alla blivit friska och Loke hade haft sitt kalas i stan rymde vi ut till stugan. Är lite humanare temperatur därute (med betoning på lite). Ingen fast telefon har vi och det mobila nätet ligger oftast helt nere. När jag velat få kontakt med omvärlden har jag fått ta bilen och köra 2 km efter vägen till en liten grusgrop mitt ute i ingenstans; där är det lustigt nog riktigt bra täckning! 😂 
 
 
Fikapaus i en sjöbod som lägligt nog sålde fika just den här dagen i fiskeläget i Svenskär. Vi passade även på att kika till den egna sjöboden. 
 
Vi har även hunnit med några vändor till Härnösand under dessa dagar, både för att handla mat och hälsa på min mamma och mina systrar. Natten mot idag sov Lilja, Meya och Knut över hos sin mormor för första gången sen hon flyttade till radhuset. Så mysigt för de små att få rå om mormor 😍
 
 
Grabbarna på mormors uteplats. En kastrull med vatten, ett plastglas och en stor slev är tydligen allt som behövs för att underhålla en varm dag som denna. 
 
Allmänt | |
Upp