På cykelfronten just nu

 
Goaste killen som numera cyklar runt obehindrat på sin tvåhjuling. Han har till och med lånat syrrans alldeles för stora cykel ett par gånger och det går som hejsan det också, enda kruxet är att han inte når ner till backen..
 
 
Loke har också fått en egen cykelhjälm och meningen är väl att han ska börja cykla på den blå trehjulingen så småningom, just nu är han dock mer intresserad av att peta på de stora barnens cyklar, på pappas cykel och på allt småkrafs som han kommer åt i garaget när det är öppet.. 
 
 
Och den här stora damen fick en skateboard (!) i en tidig födelsedagspresent idag. Skulle ljuga om jag inte sa att presenten mottogs med lite skräckblandad förtjusning hos den här morsan 🙈 Jag har aldrig satt min fot på en skateboard och är alldeles för mesig för att testa, men Meya är inte jag, hon verkar mycket tuffare än vad jag var när jag var liten. Ramlar hon med cykeln borstar hon av knäna och cyklar vidare som om inget har hänt, och hon kom själv på från ingenstans att hon ville ha just en skateboard. Det kanske är hennes grej det här, är så stolt över att hon har så mycket driv och vågar testa nya saker. Älsklingsgumman min, snart min 6-åring ❤️
 
Allmänt | |
Upp