När man fyller 6 år

 
Hon som bara ville flamsa framför kameran idag 😂 Trots att hon vägrade le tycker jag glädjen lyser igenom här, för man kan ju inte annat än vara glad och uppspelt när man fyller 6 år. ❤️ Så busig, livlig, glad och omtänksam tjej det här! Mamma älskar dig så obeskrivligt mycket!
 
Som alltid vid födelsedagar fick födelsedagsbarnet välja mat idag, självklart blev det pannkaka. Efter lunch hade vi kalas för släkten och Meya har ju ganska nyligen fått för sig att hon inte gillar grädde så vi bjöd på glasstårta istället. När Meyas mormor skulle fara hem när kalaset var slut ville Meya och Lilja följa med hem till henne och sova över. Lite impulsivt sådär men det är ju precis så det ska vara när man har sommarlov och allt. Tjejerna blir hos mormor till på måndag så jag får passa på att rå om alla mina grabbar sålänge. Känns lite märkligt att barnen börjar bli så stora att de åker iväg på eget initiativ sådär, en liten sorg faktiskt - jag hade ju hoppats på att mamma alltid skulle förbli bäst men den tiden börjar ju redan vara förbi - samtidigt som jag är väldigt glad att de fått, och fortsätter odla, en sån fin relation till sin mormor såklart ❤️ 
Allmänt | |
#1 - - Pauline Hurtig:

vad roligt, grattis!

Svar: Hon tackar och bockar :)
thessas.blogg.se

Upp